Medlemsinfo

Allmän information

Torups Tennisklubb (TTK) bildades 1963 och dess grusbana anlades redan 1964. Klubben har historiskt haft stor aktivitet, så stor under en tid att en extra asfaltbana fick uppföras nedanför den befintliga grusbanan, för att ge fler möjlighet att träna & tävla. Dom som vuxit upp i Torup med omnejd från slutet av 60-talet och framåt har klubben att tacka för sin upplärning och tennisintresse, många vi pratat med blir nostalgiska när Torups Tennisklubb nämns och vi fått höra många historier och idéer för att kunna utveckla samt återuppväcka gamla traditioner.

Torups Tennisklubbs Bankgiro: 5939-4304 & Swish: 123 58 36 259

Klubbens organisationsnummer är 849202-3562

Klubbnummer i Svenska Tennisförbundet: 7090

Föreningsnummer i Riksidrottsförbundet: 55896

Frågor kring ekonomi:
ekonomi@torupstennisklubb.se

Klubbens officiella e-postadress:
kansli@torupstennisklubb.se

Årsavgiften för 2024 är 350kr/år för enskild medlem och 600kr/år för familj.  Fakturan mailas ut till samtliga medlemmar, glöm ej ange namn & fakturanummer.

Intresserad att börja med tennis, börjar med att skicka ett mail till: kansli@torupstennisklubb.se

Så tar vi upp kontakten med er.

Fil Arkivet